Utkast: Dec. 4, 2011

Sitter här och tittar ut, det är 2 advent regn  och blåst . Termometern visar 4,5 grader . På ena sidan om oss kör de nya grannarnas grävskopor skyttelfart i trädgården trots att det är söndag. De har (tror jag ) polska arbetare .Och de är ett ovanligt arbetsamt folk. Jobbar från tidig morgon till fram 8 på kvällen.Undrar om de får nån rast.
Har satt upp julgardiner men fönstren är inte så rena måste fixa det. Men min kropp värker idag. Det är väl min hypo eller hyper vet inte .Fast jag ska inte klaga , värre med min tös. Hon är ju så ung och har fått detta elände .
Torsdag har vi ialafall läkartid ..hoppas det ger nåt . Vi har blivit lite luttrade av alla dessa meningslösa läkarbesök vi gjort . Dessa nonschalanta doktorer som  lite tyket säger det är inget fel på henne . Så det måste vara nåt psykiskt . Tänker inte låta dem hålla på på detta vis längre ..måste bli en lejonmamma som ryter högt vid nästa besök. Men det gäller att komma rak i ryggen och inta en lite lagom överlägsen attityd så att dom inte får övertaget direkt. SKa träna hela veckan på detta . 
Nu kommer snart lilla barnbarnet .Den ljuvliga lilla tösen.Hon är så snäll och go . Får fixa iordning så det inte finns några farliga grejer som hon kan komma åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0