Växterna i mitt hjärta!

Oj oj oj vad mina växter ser ut här hemma. Om mornarna rusar man iväg
och på kvällarna är jag ofta så himla trött att de stackarna inte är prio ett tyvärr.
På mitt jobb har man hyr växter sen en tid tillbaka.Hela arbetsplatsen har blivit
så mycket trevligare sen vi fick detta. Företaget vattnar och sköter om även byter
ut om det behövs . Jättetrevlig personal. så det kan inte bli bättre. Hade nog behövt
det här hemma också. Kanske låter som höjden av lathet men en del saker är värda att
använda om de gör ens liv enklare.
Men idag ska vi i alla fall ut och se på vackra blommor . Jonsereds trädgårdar var tanken
De invigdes häromdan av Gunnel Carlsson från Tv programmet som jag glömt namnet på
Det är ju Sveriges Nationaldag och allt .Ha en fin dag i solskenet allihop.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0