Antrosofisk läkekonst

Rudolf Steiners antroposofiska lära har hjälpt mig mycket . För en del år sedan blev jag mycket sjuk . Jag fick en tumör på sköldkörteln som påverkade hela min kropp .Det ena efter det andra la av . Jag fick inflammationer i leder och eksem på en massa ställen b.la händerna. Och just när jag kommit in på en kockutbildning blossade eksemet upp så mina lärare rådde mig att sluta, då de trodde att jag inte tålde vatten.
Sen svullnade fotlederna så jag fick svårt att gå och hade tandvärksliknande värk i benen. Jag kunde sitta vaken hela nätterna och fick ha kryckor för att ta mig till toa. Till slut fick jag opererat bort tumören och trodde då att nu skulle allt bli bra .Men icke.
I samma veva hörde en vän av sig och frågade o jag orkade följa med henne på en antroposofisk kurs. Man skulle få pröva lite olika behandligsmetoder. Jag var helt slut när jag började och undrade verkligen hur jag skulle orka. Men jag tog mig dit och sakta men säkert såddes ett frö av hopp. Nu har jag prövat lite olika terapier och mår riktigt bra. Jag har kunnat börja arbeta igen , vilket jag aldrig trodde skulle bli möjligt.
De senaste åren har jag gått hos en läkeeurytmist och hon hjälper mig inte bara att bli frisk utan att växa som människa.

vidarkliniken.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0