Lördag

Idag har jag varit med min sambo på hans verkstad .Jag har städat och fixat papper . Så blir det ju lite fika också
Skulle kanske kommit lite oftare ,men det är så mycket med jobb och allt med familjen barn och barnbarn.
Han har bytt däck men hans däckmaskin skulle kanske snart bytas ut mot nåt nytt .
Vi har kollat runt en hel del och Sun Maskin &Verkstads service AB verkar vara ett bra företag med 20 års erfarenhet av maskinservice och anskaffande av maskinell utrustníng för företag.  Såg att de hade en balanseringsmaskin med diagnos vilket skulle vara bra. Och även en ny lyft skulle suttit fint.
På en liten verkstad får man ju köpa in lite i taget då intäckterna ju måste täcka utgifterna innan man kan skena iväg och investera i dyra grejer.  sunmaskin.se
Men nu är vi hemma igen och nu ska det bli gott med en god middag .En väldigt god kycklinggryta med ris och sallad. Så nu får jag önska er en fin lördag kväll. Sen ska vi bara slappa framför tv n. Om det nu finns något bra att se på . Nån deckare  skulle jag kunna tänka mig. Annars får det bli lite bokläsning .Ska börja läsa Tilde de Paula Ebys bok "Tiden läker inga sår "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0