I väntans tider

Ja det är ju inte jag som väntar eller jo det är det väl på sätt och vis. Min son och sonhustru ska ha barn .
Så det är ju en väldig väntan för farmor och farfar också . Och vi vill ju så klart hjälpa dem eftersom det är första barnet. Vill ju att de ska ha bra  och  stabila och säkra barnvagn bärsele och säng. Alldeles speciellt barnvagnen .Otroligt viktigt att den är säker och bra. Lättkörd är ett måste då de bor i en kuperad trakt på landsorten.Jag tycker själv att barnet måste kunna se sin förälder så den får inte vara vänd från föräldern
Vi har tittat hos Bonti Sveriges äldsta nätbutik för barnvagnar och tillbehör .
bonti.se 
 Det här företaget  erbjuder prisgaranti .Vilket betyder
att om man hittar samma barnvagn billigare någon annanstans så sänker Bonti priset.Här säljs märken som Emmaljunga ,Bugaboo, Stokke och Hesba mfl.  Det finns så många märken så det är inte lätt att välja. På den tiden när mina barn var små fanns det Emmaljunga Brio och något mer märke.Och de var stabila och gedigna men hade inte så mycket finesser .Bra förvaring under vagnen måste också finnas .Själv tycker jag Hesba har en väldigt elegant och stabil vagn med stor korg under vilket är bra när man kör hem blöjor och matvaror. Ja jag kan ju inte bestämma bara ge råd men en kvalitetsvagn ska barnet få
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0