semester

Nu var det länge sedan jag skrev något . Jag har semester ,men den började med att min sambo fick en hjärtinfarkt andra dan på semestern. Inte drömsemestern precis .Han hade ju visserligen varit sjuk ett tag och gick på kontroller hos en hjärtläkare . Det var planerat att byta hjärtklaff så småningom . Men det var inte alls akut. Men förrförra tisdagen skulle han gå en liten tur runt kvarteret för att få luft .Jag var inte påklädd så han sa att jag går själv. Efter ca 5 min ringer det och han sluddrar.Jag fick panik och rusade åt det håll han gått . Där satt han på en bänk likblek och kräktes . Först tänkte jag att han fått kräksjuka men det är något som säger att NEJ det är nåt annat. Så jag säger att jag ska ringa ambulans . Men han vill bara hem och sova.Jag ringer äldsta sonen och säger kan du komma med bilen och hjälpa mig få hem honom .Och han kom men då åker vi till akuten .Och sen har det hänt massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0