Bilproblem

 
 

Ännu en aprilvädersdag .Men det kan man leva med när det blir uppehåll och sol lite emellan .

Värre är att vi fått problem med bilen .Min sambo som är bra på att reparera är inte i så bra form nu så han orkar inte med det . Han skall in och operera dit en ny hjärtklaff . Så därför får vi ta hjälp av någon . Det är nåt fel med bromsarna och så är det nåt annat som låter. Jag hatar det där med bilfelljud för det kan vara precis vad som helst som felas på bilen.

Hoppas finna ett bra företag som är pålitligt och bra. Men vi får se . Ska sätta mig ner och leta på nätet. Viktigt att ha ett företag med kunnig och ansvarsfull personal

När vi var i Stockholm och hade våran Amerikanare med oss så fick vi hjälp från ett jättebra ställe i Tyresö

 Verkligen trevliga och proffsiga .Värda att rekommendera denna firma Celer

när man kommer utifrån landet  till storstan.celer.se

. Nu har vi inte någon Amerikanare kvar .Tråkigt för jag älskar verkligen dessa gamla bilarna. När barnen var små brukade vi få låna en rosa cab av en kompis och åka på utflykt med alla våra barn . Picknick i Härskogen och andra utflyktsmål .Tänk 6 killar och en tjej en sån bil . De var lyriska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0