sommarfunderngar

Har länge tänkt att hela vår stora familj skulle kunna vara samtidigt hos min pappa på sommaren.Vi är jag och min sambo och sju barn .Vi har 6 barnbarn med tillhörande 4 mammor . Tidigare hade 2 till av barnen långa förhållanden ,men så är det i livet  det är änderligt.
Kanske att även några av mina kusiner kunde komma samtidigt och tälta i hans jättestora trädgård. Min ena kusin och hennes man har tre barn med sina sambos som  tillsammans  har 5 barnbarn
Men för att det ska kunna funka med så många funderade vi på att hyra en toalett och duschvagn som man kan ställa på hans stora gräs backe vid vägen.sanifix.se Att fira midsommar såhär hade ju vart så mysigt .Sen min mamma gick bort har vi inte varit där mer vi och en familj i taget så det är ju tråkigt.
Förr fick vi bättre plats men det var enklare med mamma hon var inte så rädd om alla sina prydnadssaker som han är .Men så klart är det ju minnena efter henne han är rädd om. Och han är ju på väg mot de 90 så det är ju inte så lätt. Han är otroligt pigg för sin ålder ändå. Jobbar i trädgården och fixar med huset själv .Städar och lagar mat utan hjälp. Fixar med båten . Släkten har varit fiskare på orten i en herrans massa år .De är av ett segt släkte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0