Fredag !!!

Annars är ju fredag den bästa av dagar .Man har helgen framför sig.
Men nu är det så tomt och orken för att orka träffa barn och barnbarn är inte riktigt där än. Hur goa de än är så är orken inte där.
Jag har varit sjukskriven ett litet tag . Och när jag var hos dr sa hon att det var bara att komma åter om jag inte orkade. Men idag sa hon att det gick inte att bli sjukskriven för det var inte bra att vara hemma och grubbla. Men jag orkar ju inte mentalt och inte fysiskt. Jag kunde jobba halvtid sa hon ,men inte bli sjukskriven på den halvan. Det är så svårt att bli förstådd. Och att det är så jobbigt är ju dels sorgen och att det är så mycket som ska samlas ihop.
Att hamna i denna sorgeprocess önska jag ingen. Inte ens som man brukar säga min värste ovän

Julaftons morgon förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0