Kaffe, katt och en strålande sol

Å just nu känns livet helt ok även om allt annars är skit.
Jag sitter här och dricker kaffe .Ute är det en strålande sol .Dotterns katt ligger i fönstret och myser , och båda kikar vi på grannens hönor på andra sidan gatan.De går lösa runt det fina torpet tvärs över. Jag måste ha den bilden med mig att ta fram när det kommer andra svårare tider vilket kan ligga nära i tid om jag har otur. Snart skall vi ha bouppteckning efter sambon och jag har ingen aning om jag ens får bo kvar då han har barn sen tidigare och vi hade gemensamma . Allt blir väldigt komplisserat och krångligt Men just nu ska jag bara njuta det kan ingen ta ifrån mig. Ha en fin dag och var rädda om er i solskenet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0